Rejestracja
1. Czy można złożyć zamówienie nie rejestrując się?
2. Jak dokonać rejestracji konta w sklepie internetowym?
Aby dokonać rejestracji nowego konta należy kliknąć ikonę "Moje Konto" w nagłówku strony. W następnym kroku
należy podać wszystkie wymagane dane, nadać hasło do konta i zaakceptować regulamin sklepu.
3. Czy mogę dokonać zmiany lub uzupełnić dane adresowe?
Tak, po zalogowaniu na swoje konto należy najechać na "Moje Konto" i wybrać "Dodaj zgłoszenie" i wprowadzić
poprawne informacje w odpowiednie rubryki formularza.
4. Co mam zrobić gdy zapomniałem hasła?
Należy przejść na podstronę "Zapomniane hasło", który znajduje się poniżej okna logowania.
Zamówienia
1. Czy można składać zamówienia telefonicznie?
2. Błędnie dodałem produkt do koszyka lub wybrałem złą ilość produktu, jak go wycofać?
3. Czy mogę wycofać złożone zamówienie?
Wycofania zamówienia jest możliwe zaraz jedynie zaraz po jego złożeniu. Nie ma możliwość wycofać
zamówienia, które zostało przekazane do realizacji. Konsumenci mają możliwość odstąpić od umowy w
terminie 14 dni.
4. Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Zamówienia realizowane są w godzinach pracy sklepu, natychmiast po otrzymaniu zlecenia. Przesyłka
zostaje nadana w dniu zamówienia lub najpóźniej w kolejnym dnu roboczym. Czas dostarczenia przesyłki
zależy od wybranego sposobu wysyłki. Szczegółowe informacje o czasie doręczenia znajdują się w
zakładce Dostawa.
5. Jak mogę sprawdzić status realizacji zamówienia?
Po złożeniu zamówienia wysyłany jest na adres e-mail link do karty informacyjnej. Zawiera ona między
innymi status zamówienia oraz numer umożliwiający śledzenia przesyłki.
6. Czy mogę modyfikować złożone zamówienie?
Nie ma możliwość wprowadzenia zmian w zamówieniach już złożonych.
Płatności
1. Jakie są formy płatności za zakupy?
2. Jaki jest czas na opłacenie zamówienia?
3. W jakie walucie można dokonać płatności?
Zwroty i reklamacje
1. Czy mogę odstąpić od umowy sprzedaży?
2. Jaki jest termin zwrotu pieniędzy za odesłany towar?
3. Czy odsyłać towar przesyłką za pobraniem lub na koszt adresata?
4. Chce zareklamować kupiony towar, jak mam to zrobić?
W pierwszej kolejności należy opisać problem w mailu i wysłać go na adres: biuro@doschrupania.pl Część
reklamacji możemy rozpatrzyć i rozwiązać zdalnie. W pozostałych przypadkach poprosimy o odesłanie
towaru.
5. Kto pokrywa koszty wysyłki reklamacyjnej?
Jeżeli reklamacje zostaje uznana, koszty wysyłki reklamacyjnej pokrywa sprzedający. W przypadku
reklamacji bezzasadnej, koszt wysyłki pozostaje po stronie kupującego.
6. Jaki jest czas na rozpatrzenie reklamacji?
Faktury i paragony
1. Czy otrzymam dowód zakupu jeśli nie poproszę o paragon ani o fakturę?
2. Zgubiłem fakturę, czy mogę otrzymać duplikat?
Tak, wystarczy wysłać taką prośbę na adres email: biuro@doschrupania.pl